مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-18اقتصادي

وقتی شکوفایی صنعتی وجود دارد و زیرساخت مناسب نه !


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: 30 درصد سهم صادارتی به کشور افغانستان از خراسان جنوبی انجام می شود، اما زیرساخت مناسبی در این خصوص ماننده راه، - ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: 30 درصد سهم صادارتی به کشور افغانستان از خراسان جنوبی انجام می شود، اما زیرساخت مناسبی در این خصوص ماننده راه، آب و برق، گاز و جاده مناسب و زیرساخت های مرتبط با بازارچه همانند انبار و سردخانه وجود ندارد.

حامد حسن نژاد، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در استان خراسان جنوبی در سال گذشته 212 فقره جواز تاسیس صنعتی و 54 فقره پروانه بهره برداری صنعتی صادر شده و 23528 میلیارد ریال سرمایه پروانه بهره برداری صنعتی بوده است.

وی با بیان اینکه 55 واحد راکد صنعتی و معدنی طی سال گذشته فعال شده و 1237 نفر اشتغالزایی در حوزه صنعت صورت گرفته است، تصریح کرد: 14 واحد صنعتی بزرگ، 21 واحد متوسط، 480 واحد کوچک و 280 صنعتی معدنی در استان فعال است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه تولیدات مهم استان در کشور، افزود: کنسانتره زغال سنگ، کاشی و سرامیک با 21 میلیون مترمربع، لاستیک خودرو با 31 هزار تن و استخراج واقعی معادن با 20 میلیون تن در کشور حرفی برای گفتن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی شکوفایی صنعتی وجود دارد و زیرساخت مناسب نه !

وقتی شکوفایی صنعتی وجود دارد و زیرساخت مناسب نه !